reede, 18. juuli 2008

Kingijahil



Eile hommikul sõitsime poodi selle mõttega,et sealt kahele inimesele sünnipäevakingid ära osta.Üheks oli mu vanaema endine töökaaslane,teiseks minu isa.Mõlemale me kingid ka saime.Tegelikult mulle meeldib kinke osta.Selleks peab ainult aega olema ja kui laps pidevalt kõrval vingub ja räägib,et lähme ära,siis pole ka just meeldiv.Lapsel ju igav kui emme ja vanavanaema kõiksugu pudeleid ja küünlaid ja nõusid vahivad jne.Loogiline.Minu kingituste juures peab alati olema ka mingi mõte.Need mõtted kuidagi tekivad kohe kui mõtlen sellele inimesele,kellele kingitus läheb.See inimene peab siis muidugi mulle tuttavam olema,et need mõtted üldse saaksid tekkida.Vahel väljendub see mõte nö.asjade kasutusjuhendis,mis minu peas valmib.Keeruline seletada.Näiteks oma äiale ma joonistasin kord pildi,kus peal uhke laev.Ta oli aastaid meremees ja see seostus temaga.Sõbrale joonistasin kord pildi kalamehest,sest talle meeldib kalal käia.Ämm sai jõulukingiks kord hõrgu kenas moodsa kujuga pakis talvetee ja sinna juurde ühe hea raamatu.Asja mõte-teed endale tassikese maitsvat teed,istud mõnusasti toolile ja loed sinna kõrvale head raamatut.Vat sellised mõtted.Igatahes ostsime kingitused ära.Vanaema töökaaslane sai endale uhke hõbedase suure saunalina ja meelierutavalt hea aprikoosilõhnalise dushigeeli ning shiki seebi.Juurde lisasime meeleolu tekitamiseks ka hõbedase teeküünlaaluse.Mul oleks küll hea meel sellise hellitava ja elegantse kingituse üle.Loodan,et ka saajal.Isa kingitust kirjeldama igaks juhuks ei hakka,ent läbivaks teemaks on kohvi,sest isa mul suur kohvijooja.Igatahes mõtlen nüüd ise,et ma tahaks ka selliseid asju.Mine või endale ka ostma.

Eile õhtul oli algselt kavas tagasi maale sõita.Sandra aga arvas,et ei lähe ja ega see ilmgi just seda tunnet eriti ergutanud.Nii me siis linnakoju jäimegi ja siin nokitsesime.Mul käsil uus projekt.Nimelt vahetasime mehega autod ja nüüd on Sandral uus võimalus järjekordne autoiste jalanõudega ära määrida.Istub ta kõrvalistuja poolses ääres tagapingil.Nii ma siis otsustasingi teha esiistme tagaküljele mingi kaitsva riidetüki.Et see poleks niisama kate,siis tuleb sinna peale ka väike pilt.On ehk Sandralgi huvitavam sõitusid üle elada kui väike pildike silme ees säramas.Eile õhtul sai käsitsi tükikesi sinna peale õmmeldud ja õhtuks oli mu näpuots täitsa valus.Kui aega saan,siis jätkan seda tegevust.Pilti kahjuks pole saanud aega teha aga seda põnevam teile...

Kommentaare ei ole: