teisipäev, 29. juuli 2008

Tegelt ka

Mul on ääretult tubli laps.Veendusin selles taaskord täna ja mulle öeldi ka seda.Ütlejaks oli lasteaia kasvataja(tean-tean,et ametlik nimetus õpetaja aga kasvataja kuidagi parem ja suupärasem).Nimelt käis Sandra täna üle pika aja taas lasteaias.Kuna meil praegu rühmad koos,siis esialgu me ei teadnudki,kuhu täpselt minema peaks.Meid juhatati teisele korrusele(muidu esimesel).Kasvatajaks oli mu lapse jaoks täiesti võõras inimene ja rühmakaaslasteks samuti võõrad lapsed eri vanuses.Nägin tulemas veel paari last,kes kõvasti oma emmest-issist kinni hoidsid ja nutsid ning rääkisid,et ei taha minna.No loogiline-võõras koht,võõrad lapsed ja kasvataja ning kasvataja abi samuti.Minu neiu vaatas vaikselt aga läks siiski rõõmuga.Koos vaatasime natuke ringi ja käisime pissil.Tegi mulle rõõmsalt kalli-kalli ja lehvitas.Nähes nutvaid lapsi,kriipis minugi südant mõte,et tea,kas Sandra ikka saab hakkama.Aga sai.Kui talle järele läksin,olid nad õues.Kasvatajaks Sandra oma armas tuttav kasvataja.Sandra lippas rõõmsalt ringi ja mängis mingi võõra poisiga(või vähemalt käis see tal kogu aeg järgi).Kui mind nägi,tuli kallistas ja arvas,et lähme nüüd koju.Enne kui omad kasvatajad ja lapsed olid,siis ei tahtnud ta kuidagi koju tulla.Kasvatajaga sain hetke juttu rääkida.Kiitis Sandrat,et nii rõõmsameelne ja tubli ja asjalik.Et paljud lapsed on muutunud nutuseks jne.aga temal kõik ok ja sära silmis.Ja mida ühele lapsevanemale veel vaja on kui kiitust oma lapse kohta,eksju.Leppisime Sandraga kokku,et homme läheb ta veel lasteaeda ja siis puhkab veel mõnda aega.Seda ütles ta tähtsalt ka kasvatajale. Kiitsin Sandrat ja rääkisin talle,et ta on tubli.No on noh.Tegelt ka.Tema jutu järgi magas ka päeval.Kodus pole ta seda juba mitu nädalat teinud ja pole õhtuks kreisiks ka enam ära läinud.Ahjaa,no me linnatiir muidugi väsitas ja mul on sellest magamisest veel üks vahva pilt,kahjuks aga teises arvutis.Lisan selle kui tekib võimalus.

2 kommentaari:

Gixy ütles ...

Thank you!

Jaana ütles ...

naljakas lugeda, et suvel lapsed lasteaias käivad...
hakkasin meenutama, et kas ma ka käisin ja vot ei mäleta... kõigi eelduste kohaselt oleks nagu pidanud käima, sest mul olid vanavanemad kõik linnas...

aga eks sandra kasvab ja juba suur neiu. asjalik on ta küll :)