pühapäev, 27. juuli 2008

Uus leid

Üleeile õhtul kui mul must müts valmis oli saanud ja asusin teleka ette ´´Kiirabihaiglat´´vaatama,tekkis vastupandamatu tahtmine siiski midagi samal ajal heegeldada.Tekkis mõte pearäti heegeldamist proovida.Täitsa mõnus aga pisut väike sai.Tahan üles harutada ja uue teha. Siis aga arenes sellest edasi idee heegeldada endale järelejäänud türkiissinisest heegelniidist samavärvise topi juurde üks peapael.Mõeldud,tehtud.Eile sünnipäeval sain ta lõplikult valmis.Mari-Ly muidugi käis kui kass ümber palava pudru,et äkki ta saaks selle endale.Ma olin kade ja ei tahtnud anda.Siiski leppisime kokku,et teen talle uue.Alguses soovis neiu endale roosat peapaela.Ütlesin,et ok.Probleem tekkis aga sellest,et no mul polnud ju roosat kaasas aga ta oleks kohe seda peapaela tahtnud.Mu käsitöö kotikeses oli aga ilus beez läikiva keeruga heegelniit.See meeldis ka.Hakkasingi tegema ja mõne aja pärast oli ta valmis ning uuele omanikule üle antud.Pilte siis ka.


2 kommentaari:

Jaana ütles ...

nüüd käib sellega koguaeg ringi... ;)

Gixy ütles ...

No siis on vähemalt esialgu asja ette läinud ja tore kui lapsel hea meel.