teisipäev, 15. juuli 2008

Linnas

Esmaspäeva hommikul hakkas meil maal vihma ladistama...nagu igal pool vist.Sandra magas kaua,mina aga toimetasin siin-seal.Korjasin esimese ämbrikese vaarikaid ja tikreid koogi ja kisselli tegemiseks.Siis sorteerisin valmis vajalikud asjad ja kui Sandra lõpuks kella 11 paiku ärkas,siis panin asjad kottidesse.Riietusime linnariietesse ja sõitsime linnakoju.Tõime oma kompsud koju ja siis läksime poodi.No sinna ei saa viimasel ajal enam üldse minna.Summad,mis sinna tuleb jätta on ikka täiega üle mõistuse.Ostsin saia-leiba,piima ja söögitegemiseks vajalikku ja arve tuli sutsu alla 700.-.Ok,Sandra sai ühe tähepuzzle,mis maksis 75.-.Hind pani mõtlema,samas aga on see õpetlik ja lapsel on tekkinud huvi tähtede vastu ja tunneb juba üsna paljusid.Kui mul või Margusel on mõni kirjadega pluus seljas,siis vaatab ja näitab sealt tähti.Kõik tähed,mis on tema nimes-S;A;N;D;R on tema tähed.Emme tähed on E(emme) ja G(Girta).Issi tähed on I (issi) ja M( Margus).Tunneb veel T;U ja teisi õppisime ka eile. Õhtul tegin süüa ja peale kella 20 tundsin,et no enam ei jaksa.Väsimus oli nii peale tulnud.Saingi läbi mingi ime Sandra kella 21 paiku tudule ja läksin ka ise.Tegelikult kudusin veel natsa voodis istudes.Sain esi-ja tagatüki valmis.Nüüd vaja kokku õmmelda ja edasi mõelda.See punase-valge triibuline asi,mis ma ühes postituses näitasin,peaks olema vest lapsele.Arutlen siin endamisi varrukate üle aga esialgu vist õmblen kokku ja vaatan,kuidas jääb.
Kella 22 paiku jäin magama ja ärkasin öösel kell 1 selle peale,et Sandra seisis vaikselt mu voodi kõrval ja vaatas mind.Pidin end püsti ajama ja lapsele uuesti unepai tegema,et ta oma voodisse ruttu magama jääks.Hommikul ärkasin korra Marguse telefoniäratuse peale,ent uinusin uuesti.Ei kuulnud mina,millal ja kas ta riidesse pani(:P) ja millal tööle läks.Täitsa puuga pähe saanud.Nädalavahetus vist väsitas.Kui ma lõpuks ärkasin,siis avastasin,et mees on ilma rahakoti ja autodokumentideta tööle läinud.Ajasin Sandra ka üles ja peagi lendasime uksest välja.Kõigepealt viisime issile ta asjad ära.Seejärel läks Sandra mu vanaema juurde ja mina läksin koduhaldjaks.Teise kohta võtsin lapse kaasa,sest vanaema sõitis mu emaga Lääne-Virumaale Esku surnuaeda.Nüüd maandusime koju.Ees on söögitegemine ja ühistu juhatuse koosolek.Homme veel väike tööots ja siis tahaks isa juurde minna(kui seal keegi kodus on).Nii et tegemisi meil jagub, nagu ikka.

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

oot, kas homme olete siia teel`?

Gixy ütles ...

Mõtlesime tulla küll aga jõuame alles peale kl 13.